wtorek, 4 maja 2010

Wiosenna sałatka

Eh, a miało być tak pięknie. Leniuchowanie z kawą na tarasie, grilowane mięsko i warzywka, spacery i pogaduchy. Ale część planów pokrzyżował deszcz a część to że się rozchorowałam i zachrypłam. No cóż, i tak był to wspaniały "długi weekend" - bo spędzony z najbliższymi.

Wiosenna sałatka
Parę listków sałaty lodowej ( można tez dodać troche ruccoli)
2 pomidory
oliwki zielone ( mały słoiczek
3 gałązki selera naciowego
tarty ser ( u mnie gouda i edam)- najlepszy jest twardy o ostrym w smaku
dużo natki pietruszki i u mnie świeże zioła ( cząber i macierzanka)
dobra oliwa z oliwek do polania

Składniki pokroić, wymieszać i polać oliwą. My jedliśmy to na lunch ale myślę że taka wiosenna sałatka ma wiele zastosowań. Dzięki selerowi ma oryginalny smak, a ser powoduję że naprawdę można się nią najeść.

3 komentarze:

  1. do mnie deszcz przyszedł dopiero wczoraj. sobota i niedziela bardzo miłe..

    wracaj prędko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Asiu,
    No widzisz Ty jesteś z mojej ukochanej części Polski, w której pada tylko wtedy kiedy jest to niezbędne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, dziękuję za wizytę, miło poznać nową 'kuchasię',zajrzałam więc do Ciebie i...widzę same ciekawe i pyszne przepisy, będę wpadała jeśli pozwolisz, pozdrawiam i życzę szybkiego wyzdrowienia...(u mnie tez zimno i deszczowo...brrrr....)

    OdpowiedzUsuń