czwartek, 27 maja 2010

Bułki hamburgerowe

Moja Starsza Córka wyjeżdzała na wycieczkę- fatalnie zorganizowaną- bo dzieci miały dostać jedzenie dopiero wieczorem ( obiadokolacja). Postanowiłam zrobić hamburgery. Jak zwykle, po "pewne" i sprawdzone  przepisy nie sięgam do przepisów książkowych ,ale do internetowych blogów. Zachęcona smakiem bułeczek Liski z blogu Pracownia Wypieków sięgnęłam po bułki hamburgerowe. No i oczywiście nie zawiodłam się, kolejny sukces, bo  buły są pyszne.
Podaję link do przepisu, bo nic nie zmeniłam.
Bułki hamburgerow- pyszne i mięciutkie

Ja swoich nie posypywałam sezamem, bo nie chciałam żeby się  z nich sypało- miały być wygodne w podróży.

4 komentarze:

  1. ładnie rumiane
    chętnie zabrałabym takie na piknik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wyszły bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. domowego hamburgera zjadłabym od ręki... i to nawet nie jednego obawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi ten przepis spadł z nieba teraz! Ha! Kiedyś robiliśmy w domu cheeseburgery i chcieliśmy niedługo to powtórzyć. Wtedy użyliśmy kupnych bułek, a teraz napewno zrobię te! Dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń