poniedziałek, 11 stycznia 2010

sałatka z rokpolem

Oczywiście zima szaleje a u mnie faza sałatkowa trwa. Chociaż  właśnie sobie uświadomiłam że jadam dużo sałatek niezależnie od pory roku. Na kolację nie jadam pieczywa ( wogóle prawie go nie jadam) i dlatego przeważnie robię salatkę z gotowanych albo surowych warzyw z dodatkiem mięska albo sera.

Sałatka z rokpolem


1 papryka
odrobinę ostrej papryczki chili ( drobniutko posiekanej)
puszka kukurydzy
1/2 puszki ananasa ( drobno pokrojonego)
u mnie zawsze jest sałata lodowa, bo ją lubię no i robi wrażenie że jest dużo tego jedzenia...- tutaj parę listków
2 kabanosy pokrojone w plasterki
sera rokpola ile kto lubi ( ja lubię więc dodałam cały trójkącik )
do smaku odrobina soli, pieprz, sos z cytryny

Składniki wymieszać i odstawić na ok 1 godz do lodówki. Najlepiej jeść po 1/2 godz od wyjęcia z lodówki, tak żeby ser nabrał temperatury otoczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz